تاثیر بسته بندی در فروش

تاثیر بسته بندی در فروش

تاثیر بسته بندی در فروش و جذب مشتری چیست؟

 

تاثیر بسته بندی در فروش و جذب مشتری

 

در این مقاله، ما میزان تاثیر بسته بندی در فروش و افزایش مصرف‌کنندگان را بررسی می‌کنیم. به این سوال پاسخ می‌دهیم: «بسته‌بندی چگونه بر فروش یک محصول تأثیر می‌گذارد؟»  و بسته‌بندی باکیفیت چگونه می‌تواند مشتریان را جذب کند؟

بسته بندی یک ابزار بازاریابی قدرتمند است و می تواند باعث افزایش فروش یا از دست دادن مشتری شود .

در یک مطالعه ، حدود ۷۳ درصد از مصرف‌کنندگان مصاحبه‌شده گفتند که برای کمک به فرآیند تصمیم‌گیری در محل خرید، به بسته‌بندی متکی هستند.

چرا بسته بندی در فروش مهم است؟

 

چرا تاثیر بسته بندی در فروش مهم است؟

 

درباره میزان تاثیر بسته بندی در فروش ما معتقدیم که بسته بندی یکی از بزرگترین عامل فروش برای هر محصول است. بسته بندی اولین برداشت از برند شما را در ذهن مشتری ایجاد میکند و به همین دلیل لازم است تا پیام درست را منتقل کند.

در بازار رقابتی مدرن، بسته‌بندی چشم‌نواز می‌تواند به محصول شما کمک کند تا از سایرین متمایز شوید.

شما می خواهید مشتریان هنگام خرید محصول از تجربه ای لذت ببرند که هنگام باز کردن جعبه احساس هیجان و انتظار داشته باشند.

بسته بندی خوب می تواند با دستیابی به این احساسات، در ایجاد ارتباط مثبت با برند شما و ادامه فروش کمک کند.

بسته بندی چقدر بر فروش تاثیر می گذارد؟

 

بسته بندی چقدر بر فروش تاثیر می گذارد؟ تاثیر بسته بندی در فروش چیست؟

 

نشان داده شده است که بسته بندی تاثیر قابل توجهی بر تصمیمات خرید مصرف کننده دارد. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان اغلب در مورد یک محصول تنها بر اساس بسته‌بندی آن تصمیم می‌گیرند.

یک مطالعه از مجله تحقیقات بازاریابی و مصرف کننده درباره میزان تاثیر بسته بندی در فروش، نشان داد که بسته بندی جذاب و با کیفیت بالا به طور مستقیم بر رفتار خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد و می تواند بر درک آنها از محصول تأثیر مثبت بگذارد.

همچنین آموخته شد که بسته‌بندی که اطلاعات مهمی را در مورد منشاء و مزایای محصول ارائه می‌کند، می‌تواند بر حمایت مشتریان از برند شما تأثیر بگذارد.

همان مطالعه ادامه داد که بدون در نظر گرفتن کیفیت محصول، بسته بندی نامناسب می تواند باعث شکست محصول در دراز مدت شود.

در نهایت، بسته بندی چیزی بیش از یک جعبه زیباست. می تواند عامل متمایز کننده ای باشد که می تواند فروش را بهبود بخشد.

 

 بسته بندی شما چه تاثیری بر محصول و مشتریان شما دارد؟

 بسته بندی شما چه تاثیری بر محصول و مشتریان شما دارد؟ تاثیر بسته بندی بر فروش محصولات شما چیست؟

 

مهمتر از همه، بسته بندی نقش اساسی در حفظ کیفیت و عملکرد محصول شما دارد.

بسته بندی باکیفیت و ایمن به محافظت از محصول شما در برابر آسیب در هنگام حمل و نگهداری کمک می کند. این تضمین می‌کند که وقتی مشتری محصول شما را جعبه‌گشایی می‌کند، آن را دست نخورده دریافت می‌کند تا اثر دلخواه را تجربه کند.

بسته‌بندی همچنین اطمینان می‌دهد که اطلاعات ضروری مصرف‌کننده، از دستورالعمل‌های ذخیره‌سازی و استفاده، مواد تشکیل دهنده، منشأ و حتی داستان برند شما در دسترس است تا به آنها در خرید آگاهانه کمک کند.

با طراحی خوب و بسته بندی جذاب، می توانید به راحتی چشم مشتری را به خود جلب کنید و به اندازه کافی علاقه آنها را جلب کنید تا به محصول خود نگاهی دوباره ببخشید. اینجاست که تاثیر بسته بندی در فروش و جذب مشتری به خوبی بیان می شود.

با تنظیم دقیق زیبایی‌شناسی، رنگ‌های مناسب با برند و سایر عناصر مارک، می‌توانید بسته‌بندی‌هایی ایجاد کنید که ارزش‌های شما را منتقل می‌کند و تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

 بسته بندی چگونه مشتریان را جذب می کند؟

 

"

 

ما اغلب به بسته بندی به عنوان یک «فروشنده خاموش» اشاره می کنیم که چشم مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند و آنها را وسوسه می کند تا محصول شما را برای مشاهده دقیق تر تحویل بگیرند.

بسته بندی جذاب از عوامل مختلفی تشکیل شده است که از موادی شروع می شود که ظاهری لوکس دارند. به عنوان مثال:

  •  بسیاری از برندهای سطح بالا برای نشان دادن ماهیت لوکس محصولات خود، روکش مات را انتخاب می کنند.
  • در مقابل، دیگران بر روی مواد و تزئینات سازگار با محیط زیست تمرکز خواهند کرد تا برای مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست جذابیت داشته باشند.
  • بسته بندی با طرح های جذاب و جالب در رنگ های مناسب برند می تواند جذابیت بصری مناسبی را ایجاد کند که توجه مشتریان را به خود جلب کند.
  • بسته بندی همراه با اشکال و بافت های جذاب، همچنین می تواند به ایجاد یک تجربه بسته بندی منحصر به فرد کمک کند که به جذابیت محصول می افزاید.
  • و …

 

نتیجه گیری:

بسته بندی یک ابزار بازاریابی است که می تواند به طور قابل توجهی بر فروش هر محصول تأثیر بگذارد.

بسته بندی خوب مشتریان را جذب می کند، بر خریدها تأثیر می گذارد و تجربه کلی مشتری را بهبود می بخشد. با انتخاب سرمایه گذاری در بسته بندی های کاربردی و زیبایی شناختی، برند شما می تواند خود را از رقبا متمایز کند، اعتماد برند ایجاد کند و فروش را افزایش دهد.

در حاشیه گرافیک ، ما اهمیت بسته بندی و ارتباط مستقیم آن با افزایش فروش را درک می کنیم.

برای بیش از ۱۶ سال تجربه، ما مفتخریم که به مشتریان کمک می کنیم مارک های خود را ارتقا دهند و تجربه ای بی نظیر با راه حل های بسته بندی سفارشی ایجاد کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف وسیعی از خدمات بسته بندی لوکس ما، همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

 

نمونه کار طراحی بسته بندی تیم حاشیه گرافیک
نمونه کار طراحی بسته بندی تیم حاشیه گرافیک

 

 

منبع

 

مقالات مرتبط :

۴ دلیل مهم بسته بندی در افزایش فروش 

بسته بندی یک فروشنده خاموش

مقالات مرتبط