55 آمار جالب درباره نمایشگاه‌های تجاری

۵۵ آمار جالب درباره نمایشگاه‌های تجاری

این آمار بر اساس گزارش های بین المللی می باشد از ۲۰۱۸ الی ۲۰۲۲

 

شرکت کنندگان در نمایشگاه

چرا برای دیدن نمایشگاه  می آیند؟

۱)  ۹۲٪ شرکت کنندگان به این دلیل در نمایشگاه‌ها حاضر می‌شوند که از کالاها و خدمات جدید آگاهی پیدا کنند.

۲)  ۴۶٪ از شرکت کنندگان درنقش‌های مدیران اجرایی یا بالاتر هستند.

۳)  بیش از ۵۰٪ از افراد حاضر در نمایشگاه برای بار اول در چنین نمایشگاهی شرکت کرده‌اند.

۴) ۵۶٪ از بازدیدکنندگان بیش از ۴۰۰ مایل سفر کرده‌اند تا در نمایشگاه حضور یابند.

۵)  ۴۵٪ از بازدیدکنندگان سالانه فقط از یک نمایشگاه بازدید می‌کنند.

۶)  ۶۴٪ از شرکت‌کنندگان در لیست نمایشگاه تجاری، مشتری کنونی هیچ کسب و کاری نیستند.

۷)  شرکت کنندگان به طور میانگین ۳/۸ ساعت از همه غرفه‌ها در نمایشگاه دیدن می‌کنند.

۸)  ۵۲٪ از شرکت‌کنندگان در صورتی که به آن‌ها هدایای تبلیغاتی پیشنهاد شود، تمایل بیشتری برای ورود به یک نمایشگاه دارند.

 

شرکت‌کنندگان: رفتار پس از نمایشگاه

 

9) ۸۲٪ از شرکت‌کنندگان مجوز خرید را برای‌ کسب و کارشان دارند. (مسئول خرید هستند)

۱۰) ۷۴٪ از شرکت‌کنندگان اعتقاد دارند تعامل با نمایش‌دهندگان آن‌ها را بسیار بیشتر متمایل به انجام خرید کالاها یا خدمات مورد نظر در زمان نمایشگاه می‌کند.

۱۱) ۷۹٪ از شرکت‌کنندگان اعتقاد دارند رفتن به نمایشگاه به آن‌ها در تصمیم‌گیری خرید کمک می‌کند.

۱۲) ۴۹٪ از شرکت‌کنندگان برنامه‌ای برای خرید حداقل یک کالا یا خدمت در نمایشگاه دارند.

۱۳) ۷۷٪ از مدیران اجرایی حاضر در نمایشگاه حداقل یک تأمین کننده جدید در طول نمایشگاه پیدا می‌کنند.

۱۴) ۷۴٪ از مصرف کنندگان بعد از بازدید محصول مورد نظر خود در نمایشگاه، تمایل بیشتری برای خرید آن پیدا می‌کنند.

۱۵) شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به بیش از ۶ نفر، درمورد تجربیات‌شان در این رویداد خواهند گفت.

۱۶) ۳۸٪ از شرکت‌کنندگان بعد از بازدید از غرفه یک شرکت، از سایت آن بازدید خواهند کرد.

۱۷) ۳۰٪ از شرکت‌کنندگان از هدایای تبلیغاتی که دریافت کرده‌اند استفاده خواهند کرد.

۱۸) ۳۴٪ از شرکت‌کنندگان در ایالات متحده از تجربه‌ای که به دست آورده‌اند «بسیار راضی» هستند.

 

غرفه داران: چرا و چگونه خود را نمایش دهند

 

19) ۲۸٪ از نمایش‌دهندگان ۱ الی ۲ ماه پیش از نمایشگاه شروع به برنامه ریزی برای بازاریابی از طریق نمایش تجاری می‌کنند.

۲۰) ۶۱٪ از کسب و کارها از رسانه‌های اجتماعی برای اعلام حضورشان در نمایشگاه تجاری پیش‌ رو استفاده می‌کنند.

۲۱) ۴۲٪ از نمایش‌دهندگان اعتقاد دارند که استفاده از ایمیل مارکتینگ قبل از نمایش، راه خوبی برای جلب توجه به حضورشان در نمایشگاه است.

۲۲) ۲۷٪ از شرکت‌های B2C حضورشان در نمایشگاه تجاری را از طریق مطبوعات اطلاع رسانی می‌کنند.

۲۳) ۸۸٪ از کسب و کارها به منظور افزایش آگاهی به برندشان در نمایشگاه تجاری شرکت می‌کنند.

۲۴) ۸۳٪ از کسب و کارها می‌گویند که علت اصلی حضورشان در نمایشگاه افزایش فروش است.

۲۵) ۷۲٪ از نمایش‌دهندگان برای به دست آوردن لیدهای(سرنخ) جدید در نمایشگاه حضور می‌یابند.

۲۶) ۵۴٪ از کسب و کارها به دلیل اینکه رقبایشان در نمایشگاه شرکت کرده‌اند، در آنجا حضور می‌یابند.

۲۷) فقط ۳٪ از کسب وکارهای کوچک در ایالات متحده برای رشد کسب و کارشان به نمایشگاه‌های تجاری تکیه می‌کنند.

۲۸) کسب و کارهای آمریکایی سالانه به طور متوسط در ۸/۷ نمایشگاه تجاری بین‌المللی شرکت می‌کنند.

۲۹) به طور تقریبی هر ساله در ایالات متحده ۱۳۰۰۰ نمایشگاه تجاری برگزار می‌گردد.

۳۰) بیش از نیمی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری در آمریکا در لاس‌وگاس، شیکاگو و اورلاندو برگزار می‌شود.

۳۱) ۵۳٪ از نمایش‌دهندگان اعتقاد دارند که در نمایشگاه‌های کوچک و منطقه ای بسیار موفق‌تر از نمایشگاه‌های بزرگتر و ملی عمل می‌کنند.

۳۲) ۷۸٪ از نمایش‌دهندگان اعتقاد دارند که رسانه‌های اجتماعی کانال‌های قوی‌ای برای مردم هستند تا از فعالیت‌های نمایشگاه تجاری مطلع شوند.

۳۳) ۳۴٪ از نمایش‌دهندگان اعتقاد دارند که هدایای تبلیغاتی با‌کیفیت موجب جذب افراد زیادی به غرفه‌های آن‌ها می‌شود.

۳۴) بسیار مهم است که چه شخصیت‌هایی مسئولیت حضور و پاسخگویی در غرفه‌ها را به عهده دارند. به همین دلیل ۵۹٪ از نمایش‌دهندگان می‌گویند که نمایندگان فروش موجه، بهترین گزینه برای کارکنان غرفه‌ها هستند.

۳۵) ۸۵٪ موفقیت یک نمایش‌دهنده در نمایشگاه تجاری به عملکرد کارکنان غرفه وابسته است.

۳۶) ۵۷٪ از کسب و کارها اعتقاد دارند کارکنان غرفه نمایشگاهی ‌آن‌ها از این رویداد مهارت‌های جدیدی کسب می‌کنند.

۳۷) ۷۵٪ از نمایش‌دهندگان آینده مثبتی را برای نمایشگاه‌های تجاری پیش‌بینی می‌کنند.

 

هزینه لازم برای حضور غرفه داران یا نمایش دهندهگان

 

38)  یک شرکت متوسط حدود ۶/۳۱٪ از بودجه بازاریابی خود را به شرکت در نمایشگاه‌ها اختصاص می‌دهد.

۳۹)  ۱۴٪ از بودجه نمایشگاهی هر شرکت خرج هزینه سفر و اسکان کارکنان آن می‌شود.

۴۰)  بسیاری از نمایش‌دهندگان در هر کجا، رقمی بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار خرج نمایش خود در نمایشگاه می‌کنند.

۴۱)  ۳۴٪ از نمایش‌دهندگان اعتقاد دارند که هدایای تبلیغاتی موثرترین روش برای جذب بازدیدکنندگان به غرفه‌های‌شان ‌می‌باشد.

۴۲)  ۳۹٪ از کسب وکارهای آمریکایی قصد دارند که برای سال آتی بودجه نمایشگاهی خود را افزایش دهند.

۴۳)  ۸۴٪ از نمایش‌دهندگان در صورتی که تعداد قابل توجهی از «بازدید کنندگان با‌ کیفیت» در نمایشگاه حضور یابند، فضای نمایشگاهی خود را به مقدار زیادی افزایش خواهند داد.

۴۴)  هزینه یک قرار ملاقات در نمایشگاه تجاری ۱۴۲ دلار پیش‌بینی می‌شود در حالی‌ که همین ملاقات در دفتر کار ۲۵۹ دلار هزینه خواهد داشت. این بدان معناست که یک نمایش دهنده در نمایشگاه تجاری ۱۱۷ دلار صرفه‌جویی خواهد کرد.

نرخ بازگشت سرمایه برای غرفه داران

۴۵)  متاسفانه فقط ۶٪ از نمایش‌دهندگان اعتقاد دارند که دریک نمایشگاه، سرنخ‌ها را به بهترین شکل به فروش تبدیل می‌کنند.

۴۶)  ۴۰٪ از نمایش‌دهندگان سرنخ‌های‌شان را سه الی پنج روز بعد از نمایشگاه پیگیری می‌کنند.

۴۷)  ۸۱٪ از نمایش‌دهندگان برای پیگیری سرنخ‌هایی که در نمایشگاه به دست آورده‌اند از ایمیل استفاده می‌کنند.

۴۸)  برای هر سرنخی که در نمایشگاه به دست آمده حدود ۵/۳ تماس تلفنی فروش لازم است تا سرنخ تعیین تکلیف شود.

۴۹)  تبدیل یک سرنخ نمایشگاهی به فروش، ۳۸٪ هزینه کمتری نسبت به تمرکز بر فروش تلفنی دارد.

۵۰)  ۵٪ الی ۱۰٪ از سرنخ‌ها برای بازاریاب‌هایی که تمرکز و تلاش خود را بر پیگیری‌های بعد از نمایشگاه می‌گذارند، تبدیل به فروش خواهند شد.

۵۱)  ۱۴٪ از شرکت‌های فورچون ۵۰۰ گزارش کرده‌اند که نرخ بازگشت سرمایه آن‌ها از نمایشگاه‌های تجاری ۵ به ۱ می‌باشد. به این معنا که به ازای هر ۱ دلار هزینه، ۵ دلار کسب کرده‌اند.

۵۲)  ۵۲٪ از رهبران کسب و کارها اعتقاد دارند که نمایشگاه‌های تجاری و رویدادها نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری نسبت به دیگر کانال‌های مارکتینگ ایجاد می‌کنند.

 

 

53) نمایشگاه‌های تجاری و رویدادها هر ساله ۲/۱۳ میلیارد دلار درآمد خلق می‌کنند و این صنعتی است که رشد آن ادامه‌دار می‌باشد.

۵۴) ۹۵ درصد از غرفه داران رویدادهای زنده را به رویدادهای دیجیتال ترجیح می دهند.

۵۵) در سال ۲۰۲۰، بازار نمایشگاه های جهانی ۶۸ درصد کاهش یافت. با ۳۳۰ میلیارد دلار فروش از دست رفته بین غرفه داران، اپیدمی کووید-۱۹ پیامدهای عمده ای برای صنعت داشت. این بیماری همه گیر همچنین نحوه حضور مردم در رویدادها را تغییر داده است و بازاریابان (۹۷٪) اکنون پیش بینی می کنند که در آینده رویدادهای ترکیبی (ترکیبی از دیجیتال و حضوری) افزایش یابد.

مقالات مرتبط