مجله
بسته بندی هوشمند
بسته بندی هوشمند: تعریف و مزایا بسته بندی هوشمند چیست؟ به دلیل راه های بسیاری که صنعت بسته بندی محصولات مصرفی را به طور کلی تغییر می دهد، توجه روزافزون به فضای بسته بندی هوشمند معطوف شده است.
بسته بندی یک فروشنده خاموش
بسته بندی یک فروشنده خاموش است یعنی چه؟ عبارت “بسته بندی یک فروشنده خاموش است” به این واقعیت اشاره دارد که علیرغم اینکه چقدر برای تبلیغات سرمایه گذاری می کنید یا محصول شما چقدر محبوب است، بسته بندی به عنوان
4 دلیل اهمیت بسته بندی در فروش
4 دلیل اهمیت بسته بندی در افزایش فروش و جذب مشتری 1.بسته بندی را حول برند خود بسازید 2. مشتریان مایل به پرداخت بیشتر برای بسته بندی اصلی هستند 3. مشتریان تکرارشونده به لطف بسته بندی ممتاز 4. افزودن ارزش
تاثیر بسته بندی در فروش
تاثیر بسته بندی در فروش و جذب مشتری چیست؟ در این مقاله، ما میزان تاثیر بسته بندی در فروش و افزایش مصرفکنندگان را بررسی میکنیم. به این سوال پاسخ میدهیم: «بستهبندی چگونه بر فروش یک محصول تأثیر میگذارد؟»
55 آمار جالب درباره نمایشگاههای تجاری
این آمار بر اساس گزارش های بین المللی می باشد از 2018 الی 2022 شرکت کنندگان در نمایشگاه چرا برای دیدن نمایشگاه می آیند؟ 1) ۹۲٪ شرکت کنندگان به این دلیل در نمایشگاهها حاضر میشوند که از کالاها و
خدمات نمایشگاهی و رویداد
نمایشگاه و رویداد چرا باید در نمایشگاه شرکت کنیم؟ آیا شرکت در نمایشگاهها برای کسبوکارهای کوچک هم مفید است؟ خدمات نمایشگاهی شامل چه مواردی است؟ هزینه خدمات نمایشگاهی چقدر است؟ چرا باید در نمایشگاه شرکت کنیم؟ شرکت در نمایشگاهها برای
5 دیدگاه آخر