ست اداری بعنوان یکی از ملزومات سازمان ها و شرکت ها ، به مجموعه ای از اوراق اداری اطلاق می گردد که شامل سربرگ ، فاکتور ، کارت ویزیت ، یادداشت ، پاکت نامه و … می باشد . ست اداری یک سازمان به نوعی نشانگر هویت ، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد بنابراین بدیهی است همانند طراحی لوگو ، طراحی ست اداری نیز بسیار حائز اهمیت است و عناصر آن باید در چهارچوبی متحد و دارای نمادی از سازمان و شرکت طراحی گردند.کانون تبلیغات حاشیه گرافیک با تکیه بر تجربه و تخصص خود و درک حساسیتهای طراحی یک ست اداری مناسب، افتخار همکاری با سازمانها و شرکت های بسیاری را جهت طراحی مجموعه ست اداری داشته است.