engeen

مهندسی تبلیغات

تبلیغات، ابزار و نیاز امروز شرکت ها، سازمان ها و مراکز ارائه دهنده ی محصولات و خدمات، جهت معرفی و شناخته شدن آنهاست. موفقیت و عدم موفقیت شرکت ها نتیجه نوع تبلیغات و بازاریابیشان است. صرف هزینه های بالا برای تبلیغات بدون مشخص نمودن هدف و مقصد، بازدهی مطلوبی نخواهد داشت و در بیشتر مواقع بازدهی درحد صفر خواهد بود.

مهندسی تبلیغات وظیفه پردازش و تفکر در زمینه شناخت هدف، انتخاب مخاطب، استفاده از رسانه مناسب و روش گام برداشتن برای رسیدن به مقصد مورد نظر را به عهده دارد.
تیم مشاوره و برنامه ریز کانون تبلیغات و ارتباطات حاشیه گرافیک با تفکر هدفمند نمودن مسیر تبلیغات، ضمن کاهش هزینه ها و جلوگیری از آزمون و خطاهای بسیار و همچنین کاهش اتلاف زمان و افزایش اثربخشی تبلیغات برمخاطبان هدف، آماده طراحی، ایجاد و اجرای پلن ها و کمپین های تبلیغاتی است.

موضوعات اصلی مهندسی تبلیغات شامل این موارد می باشد:
• شناسایی مخاطب، بازار هدف و رسانه تبلیغاتی
• تبیین برنامه و پلن تبلیغاتی • برندینگ • مشاوره